• Русский
  • Беларуская мова
email

Электронная пошта

minsantrans@mail.ru
phone

+375(17) 284-09-62

Зваротны званок

Замена рухавіка

Замена двигателя
Прычын для замены сілавога агрэгата аўтамабіля бывае некалькі: поўная непрыдатнасць да рамонту пасля ДТЗ, гідраўдар або натуральны знос. Незалежна ад прычын, звяртайцеся ў наш аўтасэрвіс для выканання замены рухавіка ў Мінску, так як мы гарантуем высокую якасць правядзення работ і прымальныя кошты. Для замены матора можа быць выкарыстаны новы сілавы агрэгат, альбо былы ва ўжыванні, які правераны на працаздольнасць.

Калі патрабуецца замена

У першую чаргу замена рухавіка непазбежная ў выпадку цяжкіх пашкоджанняў матора, якія не падлягаюць рамонце і аднаўленні. Як правіла, такія пашкоджанні аўтамабіль можа атрымаць з прычыны ДТЗ. Таксама прычынай прыняцця рашэння аб пераўсталёўцы сілавога агрэгата ў аўтамабіль можа быць:

  • натуральны знос рухавіка з-за працяглай эксплуатацыі аўтатранспартнага сродку;
  • механічныя пашкоджанні корпуса рухавіка;
  • выхад з ладу дэталяў і вузлоў матора, замена якіх каштуе даражэй замены рухавіка;
  • для павышэння дынамічных характарыстык аўтамабіля.

Які рухавік выбраць

Выбар рухавіка павінен праводзіцца з улікам тэхнічных характарыстык аўтатранспартнага сродку, каб забяспечыць поўную адпаведнасць сілавога агрэгата. Калі прынята рашэнне аб усталяванні былога ва ўжыванні рухавіка, патрабуецца папярэдняя дыягностыка з мэтай вызначэння стабільнасці і якасці яго працы.

Папулярныя сярод аўтаўладальнікаў кантрактныя рухавікі, якія цалкам адпавядаюць тэхнічных параметрах аўто, дэманціраваных з аўтамабіля аналагічнай маркі і мадэлі. Такія сілавыя ўстаноўкі пастаўляюцца ў поўнай камплектацыі разам з навясным абсталяваннем.

Выбіраючы кантрактнай рухавік, варта звярнуць увагу на:

  • камплектацыю і мадыфікацыю матора;
  • наяўнасць дакументаў і законнасць дэмантажу сілавога агрэгата;
  • наяўнасць у камплекце навяснога абсталявання;
  • гарантыю прадаўца.

Пасля замены рухавіка патрабуецца абавязковае афармленне дакументаў і рэгістрацыя новага матора ў кантралюючых дзяржаўных органах.