• Русский
  • Беларуская мова
email

Электронная пошта

minsantrans@mail.ru
phone

+375(17) 284-09-62

Зваротны званок

Рамонт рухавіка ў Мінску

Рамонт рухавікаПастаянная эксплуатацыя любых механізмаў і вузлоў рана ці позна прыводзіць іх паступовага зносу. Рухавік аўтамабіля патрабуе асаблівай увагі, бо з’яўляецца асноўным рабочым элементам, таму давяраць гэтую справу трэба кваліфікаваным дасведчаным аўтамеханіка. У нашым СТА ў Мінску капітальны рамонт рухавіка выконваецца вопытнымі майстрамі пры дапамозе адмысловага сучаснага абсталявання і стэндаў, што забяспечвае вяртанне тэхнічных характарыстык матора, блізкіх да завадскіх.

Рамонтныя работы па аднаўленні функцыянальнасці рухавіка могуць мець розныя маштабы. У залежнасці ад складанасці няспраўнасці можа быць выканана частковая замена якія выйшлі з ладу або зношаных дэталяў альбо выраблены капітальны рамонт матора, які прадугледжвае поўную разборку ўсіх вузлоў, іх чыстку, зваротную зборку, абкатку і выпрабаванне.

Прычыны паломкі рухавіка

Каб забяспечыць бесперабойную працу аўтамабіля і выключыць верагоднасць ўзнікнення цяжкіх паломак рэкамендавана праводзіць рэгулярную прафілактычную дыягностыку рухавікоў. Прычын паломкі матора аўтатранспартнага сродку можа быць некалькі:

  • перагрэў з-за няспраўнасці сістэмы астуджэння;
  • ўцечка алею або астуджальнай вадкасці з-за зносу пракладак або няправільнай ўстаноўкі сістэмы;
  • ўцечка газаў з-за зношанасці пракладак і няправільнай іх ўстаноўкі пасля гильзовки блока цыліндру;
  • выкарыстанне няякасных расходных матэрыялаў і паліва;
  • механічнае пашкоджанне або знос ўнутраных механізмаў і вузлоў;
  • нераўнамерны расход паліва.

Пазбегнуць ўзнікнення паломкі рухавіка і выключыць большасць прычын непаладак можна ў выпадку своечасовых тэхаглядаў і беражлівых адносін да аўтамабіля.

Калі патрабуецца дыягностыка і рамонт рухавіка

Парушэнні ў працы рухавіка лёгка заўважыць нават на ранніх стадыях, таму уважлівы кіроўца заўсёды зверне ўвагу на прамыя і ўскосныя прыкметы, якія сведчаць аб адхіленні ў працы рухавіка. Прыкмет наяўнасці непаладак у працы аўтамабільнага рухавіка можа быць некалькі. У выпадку выяўлення любых сігналаў, якія сведчаць пра адхіленні, варта звяртаць увагу і неадкладна ехаць у СТА для правядзення дыягностыкі непаладак і далейшага іх ліквідацыі.

Па-першае, каб заўважыць праблемы ў працы матора, трэба ўвесь час сачыць за якасцю выкарыстоўванага паліва і яго выдаткам, своечасова выконваць замену фільтраў, кантраляваць узровень і якасць маторнага масла, а таксама пазбягаць перагрэву рухавіка, засмечвання і не дапускаць перагрузак матора пры поўных абаротах.

Па-другое, варта звяртаць увагу на такія прыкметы няспраўнасці:

  • расход паліва і масла павялічыўся;
  • з’яўляецца чорны ці белы дым з выхлапной трубы;
  • недастатковая цяга і аўтамабіль «чхае» або «кашляе»;
  • нераўнамерны ход – аўто становіцца «тузаніны” падчас разгону;
  • абароты плаваюць або зусім знікаюць;
  • чутны звон, стук, скрыгат;
  • з’явіўся сігнал CHECK ENGINE;
  • выяўленая цеча алею і яго пацямненне.

Незалежна ад мадэлі аўтатранспартнага сродку капрамонт рухавіка аўто лепш даверыць прафесійным аўтамеханік, якія выканаюць поўнае абнаўленне тэхнічных характарыстык матора да стану, блізкага да завадскога.

Якім бывае рамонт рухавіка

Ремонт двигателя автомобиляУ залежнасці ад наяўных няспраўнасцяў рамонт бензінавых рухавікоў можа быць:

  • бягучых, пры якім ліквідуюцца нязначныя няспраўнасці і праводзіцца замена расходных матэрыялаў;
  • сярэднім, падчас якога рухавік здабываецца з аўтамабіля, часткова разбіраецца і праводзіцца замена некаторых зношаных вузлоў;
  • капітальным, які прадугледжвае поўную разборку і чыстку матора з заменай вялікай колькасці зношаных дэталяў.

Рамонт дызельных рухавікоў павінен праводзіцца толькі ва ўмовах СТО, так як патрабуе прымянення спецыяльнага абсталявання і захавання тэхнічных нормаў і патрабаванняў вытворцы. Для рамонту і замены дэталяў павінны прымяняцца толькі сертыфікаваныя брэндавыя запчасткі, якія прадугледжаны вытворцам дызельнага рухавіка. Пасля замены вузлоў і дэталяў абавязкова праводзіцца выпрабаванне рухавіка на стэндзе.

Этапы правядзення рамонту рухавіка

Рамонтныя работы для аднаўлення функцыянальнасці рухавіка выконваюцца ў некалькі этапаў:

  • Спачатку праводзіцца кампутарная дыягностыка працаздольнасці матора і вызначэнне няспраўных вузлоў. У ходзе дыягностыкі вызначаюцца параметры, якія знаходзяцца на ўзроўні ніжэй за норму. Абнуляюцца сэрвіснымі інтэрваламі, сціраюцца коды ЭБУ. Правяраюцца сістэма астуджэння і ўцечка алею. Вымяраецца ціск і прадукцыйнасць паліўнай помпы.
  • Зняцце матора для забеспячэння доступу да ўсіх патрэбным вузлах, якія патрабуецца замяніць.
  • Разборка ўсіх неабходных вузлоў рухавіка. Можа быць частковай або поўнай, так як залежыць ад ступені складанасці няспраўнасці.
  • Пасля разборкі ўсе дэталі чысцяцца і дэфектаў. Няспраўныя вузлы падлягаюць замене. Падлягаюць замене сальнікі і паддон рухавіка, алейныя помпы і навясное абсталяванне, элементы паліўнай сістэмы і іншыя дэталі.
  • Зборка рухавіка, ўстаноўка і рэгуляванне.

У нашым СТА цана рамонту рухавікоў аўтамабіляў залежыць ад аб’ёмаў выкананых работ і кошту падлягаюць замене дэталяў. Дакладны кошт рамонту можа быць указана толькі пасля дэталёвай кампутарнай дыягностыкі і вызначэння ўсіх наяўных няспраўнасцяў і зношаных вузлоў матора. Мы працуем толькі з арыгінальнымі запчасткамі і брэндавымі расходнымі матэрыяламі, цэны на якія ўстаноўлены на мінімальным узроўні дзякуючы прамых пастаўках ад вытворцы. Пасля выканання рамонту мы абавязкова даем гарантыю на устаноўленыя запчасткі і выкананыя работы. Звяртайцеся ў наш аўтасэрвіс для прафілактычнага тэхагляду, дыягностыкі або капітальнага рамонту рухавіка.